Nosko Baby Body lotion 200ml
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 49 Kč
307 Kč
Tělové mléko Nosko je určeno ke každodenní péči o pokožku dětí. Je bezpečné, přírodní, ekologické a hydratační.
Výrobce: | CERES |
PDK Kód: | 4530920 |
Zboží je skladem
Doprava po celé ČR od 49 Kč
307 Kč
Tělové mléko Nosko je určeno ke každodenní péči o pokožku dětí. Je bezpečné, přírodní, ekologické a hydratační.
Výrobce: | CERES |
PDK Kód: | 4530920 |
Nosko Baby Body lotion je tělové mléko určené ke každodenní péči o pokožku dětí. Přírodní, ekologické a hydratační. Účinné látky: mandlový olej, avokádový olej, jablečný olej, jablečný extrakt, bisabolol.
2x denně: ráno a večer.
Naneste na čistou, suchou pokožku a jemně vmasírujte. Lze použít na tělo i obličej.
Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol,Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Methylpro-Panediol, Caprylic/Capric Triglyceride, Persea Gratissima Oil, Cetyl Alcohol, Pyrus Malus (Apple) Seed Oil, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Cetearyl Glucoside, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Parfum, Xanthan Gum, Tocopherol, Phenylpropanol, Beta-Sitosterol, Sodium Hydroxide, Squalene, Glucose, Bisabolol, Potassium Sorbate, Farnesol, Sodium Benzoate.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Doručení do 48 hodin
2015 - 2024, INTERPHARMAC s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.