Náš organismus žije v krásném, avšak velmi bojovném prostředí. Každou vteřinu na nás útočí velké množství mikroorganismů (bakterie, viry, plísně a další parazité) i mnoho škodlivin z okolí, a to různými cestami. Dobrou zprávou je, že jsme si vývojem vybudovali naprosto skvělý a dokonalý imunitní systém, který nás před nepříznivými vlivy nepřetržitě chrání. Naše tělo je stále se vyvíjející systém, který se v průběhu života regeneruje a obnovuje. A i toto je důležitou funkcí imunitního systému – dohlížet nad správnou regenerací a obnovou tak, aby probíhaly bez chyb. Vedle obecných principů životního stylu, které uvádíme např. v pojednání "Pečujte o své tělo i duši" je možno imunitu podpořit některými přípravky. Jedná se především o vitamin D, betaglukany, zinek a selen (Imuno-Komplex), péči o zdravou střevní mikrofloru (Probio-Komplex). Pro akutní (ale i preventivní) užití doporučujeme v souvislosti s probíhající epidemií Covid-19 znesnadňovat vstup virům do organismu např. přípravky Kaloba a Virostop.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Doručení do 48 hodin
2015 - 2023, INTERPHARMAC s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.