Stress je reakcí našeho těla na podněty, které vyžadují pozornost nebo akci. Rozumná dávka stresu motivuje náš organizmus k potřebné akci (pozornost, zvýšení výkonu) a naopak příliš vysoká a dlouhotrvající dávka stresu potřebné funkce organizmu omezuje až blokuje. Proto je důležité se naučit stres zvládat (využívat jej nebo eliminovat). Dlouhodobé nezvládání stresu vede k degradaci našich dovedností, ale i vzniku chronických postižení (fyzická-hypertenze, cardio poruchy, obezita, diabetes, kožní problémy, alergie, autoimunitní onemocnění, ale i psychická-deprese, poruchy spánku) našeho organismu. Ke zvládání nadměrného stresu je s úspěchem používáno klasických 7: Dechové techniky, poslech hudby, příjemné a jasné barvy kolem nás, pohyb v přírodě, bylinné čaje namísto kávy, masáže, zooterapie (animoterapie). Dobré je doplnit boj se stresem o prověřené přpravky obsahující Magnesium a vitamíny skupiny B (B-Komplex Perfekt). Z přírodních látek jsou oblíbené přípravky s obsahem Třezalky, Meduňky, Chmele, Kozlíku, Levandule a Mučenky.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Doručení do 48 hodin
2015 - 2023, INTERPHARMAC s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.